vrácení & reklamace

Lze zboží vrátit nebo vyměnit?

Zboží nakoupené v eshopu můžete vrátit či vyměnit do 14 dnů od data vyzvednutí zboží. Nevyhovující produkt můžete na adresu naší pobočky buď přinést, nebo zaslat spolu s vyplněným formulářem k vrácení/výměně zboží na adresu: woohoo – creative concept store, mánesova 83, 120 00  praha 2.

Formulář můžete stáhnout zde.

Dopravu zdarma na vrácení/výměnu zboží neposkytujeme.
Vrácené zboží musí být v původním stavu, bez známky užívání a čisté. 

A jak postupovat při reklamaci zboží?

Pro posouzení vady nám prosím pošlete fotografie a krátký popis, jak k vadě došlo – a to na e-mail eshop@woohoo.cz. V případě, že jste reklamované zboží koupili na prodejně, můžete nám ho na prodejnu přinést s vyplněným formulářem zde.