vrácení & reklamace
Lze zboží vrátit nebo vyměnit?
Zboží nakoupené v eshopu můžete vrátit či vyměnit do 14 dnů od data vyzvednutí zboží. Nevyhovující produkt můžete na adresu naší pobočky buď přinést, nebo zaslat spolu s vyplněným formulářem k vrácení/výměně zboží na adresu: woohoo – creative concept store, mánesova 83, 120 00 praha 2.
Formulář můžete stáhnout zde.
Dopravu zdarma na vrácení/výměnu zboží neposkytujeme.
Vrácené zboží musí být v původním stavu, bez známky užívání a čisté.
A jak postupovat při reklamaci zboží?
Pro posouzení vady nám prosím pošlete fotografie a krátký popis, jak k vadě došlo – a to na e-mail eshop@woohoo.cz. V případě, že jste reklamované zboží koupili na prodejně, můžete nám ho na prodejnu přinést s vyplněným formulářem zde.